Rubriky
Akatsuki

Výprava do Litomyšle

21. – 23.10.2022

Je pátek 21. října a oddíl vyráží na výpravu a do Litomyšle. Sice mám obavy, že se nebudu mít s kým bavit, ale nakonec to byl úplný opak. Jako každý týden byla schůzka od 15:30. Nakonec trvala jen tak 45 minut. Klasicky jsme jeli busem na Svinovské nádraží. Prvním vlakem jsme dojeli na nádraží Česká Třebová. Od tama jsme jeli busem rovnou do Litomyšle. Měli jsme štěstí, jelikož zastávka byla přímo u Billy a naše takzvaná klubovna hned za rohem. Večer jsme šli ještě nakupovat. Pak jsme se šli zabydlet a večeři všichni měli ještě od maminek. Udělali jsme si tajnou schůzku s čajem a já, která si vybrala roli kuchaře ( nebyla to dobrá volba) jsem musela ještě dělat těsto na palačinky, které jsme měli na snídani. Mezi tím se už pustil film Nedotknutelní. Ráno Hrdina předal rozcvičku oslavencovi Krtkovi. Na snídani byly už zmíněné palačinky a hned po snídani jsme vyrazili do města. Prvně jsme se šli kouknout do zámeckých zahrad a pak na samotný zámek i s prohlídkou. Byla moc fajn. Pak jsme šli počilovat do klubovny a dali si oběd. Po obědě jsme si šli zahrát naši novou hru kopací vybíjenou a hned potom jsme vyrazili do rodného domu Bedřicha Smetany. Prohlídka byla zde moc fajn a dokonce jsme si i někteří z nás zacvičili na hudební nástroj. Po cestě zpátky jsme se zastavili na hřišti u řeky a chvíli jsme si tam pohráli. V klubovně jsme si řekli pár organizačních věcí. Rozdělili jsme se na 2 skupiny: 1. Bang 2. Sprcha
Hrdina se totiž rozhodl nás naučit hru Bang! Potom nás čekala ultra schovka za tmy. Večer jsme si pustili animák Mimoňi. Další den ráno jsme dělali vaječinu a pak jsme zase vyrazili do města na poslední procházku. Po pár kilometrech jsme se otočili a šli jsme zpátky. Po cestě si ale někteří z nás uvědomili, že nemají chálku do vlaku. Tak jsme se zastavili ještě v Bille. Potom jsme jen pouklízeli klubovnu a vyrazili jsme na autobusovou zastávku. Ujeli jsme pár zastávek a dokonce jsme i naši přejeli, takže jsme sprintovali na nádraží Ústí N. O. Potom jsme měli už jen nerušenou jízdu vlakem zpátky domů.
Tuhle výpravu jsme si mooc užila a přijeli jsme domů všichni zdraví a spokojení